درباره ما

درباره ما

اتوماسیون و الکترونیک صنعتی اوتاز (otaz)

شرکت اوتاز با توجه به تخصص موسسین شرکت که در زمینه‌ی الکترونیک، کنترل و اتوماسیون صنعتی  می باشد. فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نمودند. با افزایش تجارب خویش در سال 1390 این شرکت را تاسیس کردند. مهندسین شرکت کار خود را با اجرا و راه اندازی موفقیت آمیز پروژه ها و دستگاه های صنعتی مورد نیاز در بازار شروع کردند.

دستگاه‌های بسته بندی عمودی، افقی و… ، دستگاه‌های تزریق مثل تزریق پلاستیک و…، ربات‌های صنعتی، دستگاه‌های موجود در صنایع غذایی، دستگاه‌های بازیافت مختلف، دستگاه‌های چاپ، دستگاه‌های برش مختلف مثل CNC و…، دستگاه‌های پیچیده آزمایشگاهی و قطعات مختلف خودرو و بسیاری از پروژه‌های صنعتی مختلف در زمینه‌ی اتوماسیون و مانیتورینگ توسط این مجموعه انجام شده است.

اکثر پروژه‌های ذکر شده دارای AC ، PLC درایو و سروو و ابزار‌های مانیتورینگ مانند HMI حتی از برند های مختلف و گسترده می باشند. در این پروژه‌ها قسمت الکتریکی به صورت کامل حتی برنامه نویسی PLC ، HMI و نرم افزاری توسط این شرکت اجرا و راه اندازی شده است.

تولید:

با گذشت زمان و جذب نفرات بیشتر و گسترش شرکت بنابه  پتانسیل ، توانایی و تجارب با ارزش مهندسین مجموعه تصمیم به تولید محصولات اتوماسیون گرفتند.بر این اساس، از سال 1391 بردها و کارت‌های مرسوم در شاخه اتوماسیون در شرکت اوتاز تولید و روانه بازار شد. از جمله:

انواع کارت های رله، کارت لودسل، کارت ویبره، انواع SSR(رله حالت جامد)، کارت ترانزیستور(سوییچ دی سی)، کارت تریاک(سوییچ ای سی) و…  .

همه‌ی محصولات ذکر شده توسط خود شرکت در پروژه‌های مختلف به وفور و در شرایط مختلف تست و استفاده شده اند. هم اکنون این محصولات به صورت کامل در شرکت اوتاز تولید و روانه بازار کشور می شود و دارای کیفیت و قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه می باشند.

این محصولات توانایی رقابت با محصولات خارجی را نیز دارند. در شرکت اوتاز تلاش های روزانه و مستمر در راستای افزایش تولیدات و همین طور استفاده از تکنولوژی‌های جدید و حتی ساخت تکنولوژی‌های جدید و نوین در کشور می باشد. هدف نهایی این مجموعه بی نیازی کشور از محصولات اتوماسیون و به کارگیری جوانان مستعد، سخت کوش و با پتانسیل بالا کشور در راستای ارتقای تکنولوژی موجود در کشور است.