نرم افزار ها

نرم افزار ها

پی ال سی

نرم افزار ها:

نرم افزار های شرکت اوتاز توسط مهندسین خود شرکت به طور کامل برنامه نویسی شده‌ است که برای تست و به روز رسانی محصولات اوتاز نوشته و در محصولات زیر به مشتریان عرضه شده‌اند:

نرم افزار ALP_TC-1000، نرم افزار تست برد های دارای شبکه مدباس و…  . 

ALP_TC-1000 (ماژول کنترل دما):

در اتوماسیون صنعتی، کنترل دما از مهمترین موضوعات است که در گذشته این کنترل توسط ترموستات ها انجام می شد. امروزه با وجود پی ال سی از این طریق انجام می شود. سیستم هایی که کنترل آن با PLC نیست، برای این کار بهترین راه ترموستات ها هستند. این ماژول یک ورودی به وسیله ی سنسور دما مانند ترموکوپل را می گیرد و یک خروجی به صورت رله و دیگری به صورت سیگنال استاندارد فعال کننده رله حالت جامد SSR یعنی 24 VDC به خروجی می دهد. از مزیت های بزرگ این ماژول این است که با انواع پی ال سی از طریق پورت ModBus RS-485  ارتباط برقرار می کند.

نرم افزار تست برد های دارای شبکه مدباس:

مخصوص تست برد های دارای شبکه مدباس یعنی کارت های لودسل و ویبره می باشند. برای تست و همچنین مقدار دهی به این کارت ها می توان استفاده کرد. از پنج بخش زیر تشکیل شده است: 

تنظیمات شبکه، تست کارت لودسل، تست کارت ویبره توزین، تست کارت ویبره عمومی و کاربرد عمومی.

کارت لودسل:

با تغذیه 220 ولت کار می کند. برای اندازه گیری انواع لودسل در وزن های مختلف استفاده می شود و به صورت کارت لودسل یک تا چهار کاناله موجود هستند. قابلیت اتصال شبکه مدباس RS485 و ادوات صنعتی مثل کامپیوتر،  hmi، plc و … را دارد و با دقت 24 بیت نیروی وارد بر لودسل را اندازه می گیرد.

کارت ویبره:

جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های بسته بندی توزین دار عمودی می باشد. در صورت استفاده از PLC برای کنترل ویبره، بدون نیاز به خروجی آنالوگ و SSR آنالوگ با شبکه مدباس قابل کنترل است که می تواند شکل موج را به صورت نیم موج ( تمام موج در صورت سفارش ) که قابل تنظیم از شبکه می باشد و از محدوده 48 ولت تا 240 ولت  می تواند برش دهد

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *